Główne zadania:
- Analiza i przygotowywanie dokumentów kadrowych,
- Prowadzenie spraw związanych z legalizacją pobytu i pracy cudzoziemców na terytorium RP,
- Przygotowywanie i składanie dokumentów w celu uzyskania zezwoleń na pobyt,
- Dbanie o terminowość procesów,
- Zakwaterowanie pracowników w hotelach pracowniczych, prowadzenie zestawień związanych z hotelami i nadzór nad nimi,
- Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników zatrudnionych na umowę o pracę i umowę zlecenie,
- Rekrutacja pracowników,
- Odpowiedzialność za rozwój pracowników w oparciu o przyjęte w organizacji procesy rozwojowe m.in. oceny roczne, przeglądy zespołów, ścieżki wdrożeniowe na stanowiska managerskie, indywidualne plany rozwoju, matryce umiejętności, badanie opinii,
- Utrzymanie ciągłości procesów personalnych,
- Współpraca z innymi działami w zakresie procesów personalnych,
- Przygotowywanie sprawozdań, zestawień i raportów,
- Doskonalenie procesów personalnych.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 1 rok,
- Wiedza z zakresu zatrudnienia, legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców,
- Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy,
- Dobra znajomość języka polskiego, ukraińskiego/rosyjskiego,
- Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację - mile widziana,
- Inicjatywa w działaniu, samodzielność, dążenie do celu, skrupulatność,
- Otwartość na zmiany,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Znajomość obsługi pakietu MS Office w stopniu średnio-zawansowanym.
- Mile widziana znajomość programu Płatnik i SAP HR.
Oferujemy:
- Rozwój - podnoszenie kwalifikacji, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz wiele innych,
- Stabilność zatrudnienia - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, kwartalna nagroda frekwencyjna oraz nagrody,
- Benefity - ubezpieczenie grupowe, paczki świąteczne dla pracowników i dzieci, wczasy pod gruszą, dofinansowanie do żłobka lub przedszkola, bank pomysłów, nagroda za polecenie pracownika, zapomogi losowe, karty podarunkowe, karta FlexiPass, prywatna opieka medyczna LuxMed
- Aktywność - sekcje sportowe (piłka nożna, siatkówka i koło wędkarskie), spartakiada międzyzakładowa Animex,
- Rozrywkę - piknik pracowniczy, spotkania integracyjne.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Klauzula informacyjna o administratorze danych osobowych w procesie rekrutacji:
[Administrator Danych Osobowych] Administratorem danych osobowych podanych przez osobę przesyłającą dokumenty aplikacyjne są wspólnie spółki Grupy Smithfied Polska związane porozumieniem o współadministracji dalej: Współadministratorzy. Wyciąg z przedmiotowego porozumienia został opublikowany na stronie www.animex.pl oraz www.agriplus.pl (w zakładce „Dane osobowe”). To te podmioty wspólnie ustalają cele i sposoby przetwarzania Twoich danych osobowych.
Współadministratorzy wyznaczyli następujący punkt kontaktowy dla osób, których dane dotyczą: Biuro Ochrony Danych Osobowych Smithfield Polska: ul. Chałubińskiego 8, 00 – 613 Warszawa, adres mailowy: inspektorod@animex.pl oraz inspektorod@agriplus.pl.
Współadministratorzy celem bieżącego monitorowania prawidłowego przestrzegania zasad ochrony danych osobowych powołali Inspektora Danych Osobowych, możesz się z nim skontaktować pod adresem, wskazanym powyżej lub elektronicznie wysyłając wiadomość na adres: inspektorod@animex.pl lub inspektorod@agriplus.pl.
Pełną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych znajdziesz tutaj.